آخرین آفتاب

مگر زمین خدا وسعت ندارد؟!

شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۵۹ ق.ظ

بسم الله

سلام

بالاخره بلاگفا مرا هم خسته کرد.

کوچ کردم.

امیدوارم بلاگ به زودی امکان انتقال مطالب از بلاگفا را ایجاد کند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۸
زهرا رحیمی

نظرات  (۲)

سلام :)

عزیزم راستش منم اصن کد نویسی بلد نیستم ....

وگرنه کمکت میکردم

خودمم از بچه ها خیلی کمک گرفتم

از دلستون بپرسید تو همون پستتون احتمالا بتونن کمک کنن :)

پاسخ:
ممنون آی دا ی عزیز
بله رفتم سراغ دلستون و ایشون تصاویر راهنمای خیلی خوبی گذاشته بودن.
ممنونم ازتون
سلام دوست من
خوب هستید؟
خانم ما یه دوست داشتیم که نام مجازیشون پروانه بود و تو غدیر پژوهی با هم دوست شده بودیم.
آیا شما همون دوستمون هستید؟
اگرنه لطفا خودتونو معرفی کنید...
در کل که خانه نو مبارک باشه...
ان شاءالله موفق باشید.:)
پاسخ:
سلام دوست جان
خوبی ان شا الله؟
آقا من رفتم حاجی حاجی مکه!
حالا صحبت می کنیم با هم تعریف میکنم برات
فعلا گفتم نظرتو تایید کنم تا بعد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی